2010. április 27., kedd

Fúró vs gondolat vs álom

Hogy a jó büdös fenébe! Mert roppantul, kurvára, kibaszottul muszáj reggel 8tól fúrni!!!??? Idegesít, és már totál pszichopata vagyok tőle, és aludni se tudok. Már nem is fogok, de talán ez jobb is...
Ráadásul tele van a fejem gondolatokkal. Össze-vissza csak áramlanak, cikáznak, és nem hagynak nyugton. Bosszantanak! Tűnjenek a picsába, nem vagyok rájuk kíváncsi!
Na és még hozzá ez a hibás álom! Na köszönöm szépen. Nem kérek belőle. Annyi ember van még, mit mindig engem kell debil álmokkal basztatni? Kurva álom manó, keress már magadnak valaki más, és szállj le rólam!
Ne e, kell ez nekem, itt a fejfájás. Már megint. Pffff....de szarul indul ez a nap, geci szarul. Inkább már nincs is kedvem. Eltemetem magam a Grace klinikába, talán attól jobb lesz....habár szerintem jelen esetbe az csak effektívebbé teszi a gondolatgép működését....
Meglássuk.

1 megjegyzés:

  1. Hogy ez volt az utolsó rész....jó volt, vagyis szörnyű és borzasztó, kiborított de ott volt.

    VálaszTörlés