2010. április 9., péntek

Munkanap :(


Ahhh, hosszú idő után újra munkába (sajnos). Há de hogy itt csak én vagyok nooormális az is biztos! Csöppke kolléganőm tuti valami új tablettákat kapott, mer reggeltől meg van bolondulva. Totál picsaságokot nyomat... énekel... táncikál... vihog... No de legalább van min röhögnöm :) Vagy meg a másik variáció, hogy összekeverte a piros tablettát a kékkel. (bezzeg nekem egyet se hozott)
A másik meg...... rögtön reggel. Ülök a reggeli kávém mellett mint mindig, nézek ki a fejemből, mert há még ugyi korán reggel van, na és mit pillantok meg? Olyan RondaCsúnyaOcsmány harisnyát hogy az csak na. Még a füst is megakadt a torkomon. Mit harisnya? ....nem is, az már valami legini féle, vagy inkább GATYINI. Igen legyen ez a neve! Ééééés még lyukacsos is volt. Há fuuuujjjjjj, undorító! Zanyámot.... Na de ezek után mondja nekem valaki, hogy nem vagyok normális. Esééélytelen! Megint megbizonyosodtam róla, hogy itt csak ÉN, csak is ÉN vagyok a normális!
ááááááá menjen már le ez a nap is! Olyan csecsén, mint a fotómon.... bár igaz azt a pillanatot ma úgy se fogom látni, mert fogva tart a Polus legsötétebb bugyra....

2 megjegyzés: