2010. április 5., hétfő

The Etiket


Volt ám éjjel hadd el hadd. :) Pedig kifejezetten nagyon antiszociális voltam tegnap. Nem volt kedvem emberekre, vagy is inkább jó pofizni velük...inkább csak beszólni jó durván mindenkinek akinek nem tetszik a képe, vagy aki belémköt, vagy csak úgy! Tökölődéssel is kezdődött az este. Nekem nem sok közöm van hozzá, csak egy szemlélő vagyok, de nem értem ezt a logikát. Ha valaki valakit utál, akkor mi a büdös picsának nyomja oda magát ahova az utálata tárgya igyekszik. Na mindegy. Mikor egy kedves idegen törköly pálinkával kínált :) na az már jobban bejött. Hmmm, nyamiii még nem volt hozzá szerencsém eddig, de jó anyag és ütős az tuti. A harmadik feles után már éreztem hogy nem is lesz olyan rossz ez az este.....
Na de végre nagy sokára...iiigen Etiket A Party. Akkor, ott mindenki éélhetett..... Imáááádom az ilyen bulikat, imádom mikor mindenki tombol, imádom mikor a csajok rázzák a hajukat, jobbra balra dobálják a fejüket, mikor mindenki baszik mindenre és csak tááncol, táncol.....nincs semmi és senki csak a zene, ami átjárja az egész tested és őrült táncra késztet. A zene, amit imádok, ami extázisba taszít, elfelejtet mindet..........ááááááááááááááááááááááááááááááá jóóó volt állati jóóó :P
De eljött a reggel, és vége a varázsnak. Csak egy egyszerű sima hétfő, esővel. És én úgy döntöttem ma semmit nem teszek...csak döglök. Mert éééén megtehetem....

4 megjegyzés: