2010. április 8., csütörtök

Insomnia


Itt vagyok újra...vár az éjszaka.....vagy az éj szaga haha :)) Most még mit csináljak? Álmos még nem vagyok, aludni nem akarok.....ha még is bekövetkezne csak a rémálmok kerüljenek el. Nem ám megint 6 hónapig tartó iszonyatos álomrengeteg. Csak azt ne, neeem akarom!
Inkább adok nektek új fotókat, had csodáljátok bimbódzó művészetem virágait. EZ volt első számú páros fotózásom. Gondban is voltam, hogy hát mi lesz ebből gyerekek.....én és a szerelmes képek? Ez még viccnek is rossz. Énnn és a szerelem...hisz a szó is kerül engem, nem hogy még a dolog, sőt én nem is hiszek ebben. Nincs is szerelem! Ez csak badarság. De azért lettek tetszetős képek. Íme néktek pár......
És még valami: Lassan kocsis, hogy a kocsi ne rázzon, hogy a babám gyönge szíve ne fájjon...
.............de csak mert JÓÓÓVILÁG van!!!! nagyon jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése