2010. április 24., szombat

Leépítve

No! Az van, hogy én tudom, mennyire szomjaztok már rám (kapom itt a reklamációk rengetegét) de türelem Güzük. Jönnek majd még a fergeteges gondoloatok, eszmék és tanok, amit természetesen követhettek. De most beteg vagyok. És úútááálom, fuujjjj, bleee! És ráadásul, még így is itt kell dekkolnom munkába, ebbe a rohadt PCC-be, ahol mellesleg senki sincs ma. Kicsi buksimban már 3. napja nagyon roppantul dolgoznak az élmunkások, én nem tudom mit csinálnak ennyit, de kurva nagy lehet az a stavba, mert fúrnak, faragnak, rombolnak, kalapálnak...de már kibaszottul szétrobban tőle a fejem. Szóval hagyjáák máá abba!!! Aludni se nem tudok, mert alig kapok levegőt, orrom bedugulva, tüdőm, légcsövem pillanatnyilag felmondta a szolgálatot, manduláim K.O., szemem lassan már kicsurog. Persze lábamat se felejtsük el, és hogy hát persze érdekesebb legyen a dolog, tegnap a másikra is beszerváltam egy eszméletlen nagy púpot. Mert a hülye lépcsők rossz elrendezésbe álltak fel, nem tudom hogy gondolták ezt, hogy merték megtenni....mocskok!
Jaaj, de legalább már kiderítették a lábdagadásom okát (bár csak ne tették volna). Ami nem más mint az az A...valami, nem tudom mi, amiből nagyon sok van a vérembe, mondhatni roppantul sok, majdnem 500 és ez mindennek az oka, és és rámehet a szivecskémre is.
Amúgy meg, már kezdenek komolyan felbaszi ezek a komment törölgetések. Akinek nem tetszik, hogy odafirkálok, zavarja, vagy esetleg valami konfliktusa eredhet belőle, az akkor inkább tiltsom le és kész! De ne törölgessen furt ki!!! Az már kiborít, és olyan nocsi!

6 megjegyzés:

  1. ki torolget honnend mit??he???

    VálaszTörlés
  2. ...kerdem,mert en most bizti nem...sooottt az azetom kiirta h irtaa vhova vmit es nemmutassa meg az a gyiik fb....

    VálaszTörlés
  3. Jó, mert pont a te képedhez írtam. pfff...legalább az azet megmutassa, ha már a fb nem. egyefene...

    VálaszTörlés
  4. ...enis azt hittem h te irta oda es ki toruuuted mert nekem sem mutiisaaa te izetlenm....:)

    VálaszTörlés
  5. Ízetlen a FB, nem én! Mit csinálú?

    VálaszTörlés