2010. április 12., hétfő

Hétfő...pffff

Amúgy kurvára aludtam! És még akartam is volna, de látom ez kibaszottul nem érdekel senkit se....főleg egy valakit. Mert 6-szor fel kell hívni faszságokért, ami amúgy kurvára nem érdekel. ....na de felkeltem, mert hogy én ma megyek dokihoz, de azt is leszarom. Mert szakad az eső (ami amúgy jó, én szeretem), de nem festettem volna valami szívderítően szarrá ázva. Szal stornóztam. Pedig háá fája lábam, eléggé. Az OPZ is bekaphatja. Majd megkapják postán a cuccot. Oda se mentem, amúgy is maguk se tudják, hogy mit akarnak. Fest csipog a telefonom reggeltől, de csak picsaságokkal basztatna.......kikapcsolom! És mondjuk mért nem tud valaki felhíni és pl azt mondani, hogy: mi van ökör, iszunk kávét? vagy no meg van a balta, hajráááá amputáció. Nem semmi ilyen, csak munka, meg tedd ezt vagy azt....meg ilyenek. No mindegy ez egy ilyen nap, úgy látszik. Majd csak lesz valami. Mondjuk megiszom a köv. kávémat.
Háát had szóljon, de hangosan valami muzsika! Mondjuk legyen Prodigy, lejött a discography, és úgy se hallgattam már vagy 1000 éve.
Manók vannak a fejembe, a fejembe, csipcsiripp...... Te nagyon el vagy cseszve! Fekete lyuk!

21 megjegyzés:

  1. ..legyeee ott:)..szeszlajtok:)..igyatok hejettteeem is:)

    VálaszTörlés
  2. ...hé má miből gondolod, hogy szeszelünk? mi, kik azt se tudják mi az alkohol? cece :))

    VálaszTörlés
  3. ehehehehehe van igen jooou storyyym:::DD..amugy meg tutiii h szeszeltetek....:::DDDD

    VálaszTörlés
  4. te meg csak tartottad a poharat miii aranybogaram:::DDDD..pfffffff

    VálaszTörlés
  5. Aki nem hiszi, járjon utána ;)

    VálaszTörlés
  6. ARANYBOGARAM......pfff piha. zanyámot :D:D amugy ja igy volt, anyám kocsival volt.

    VálaszTörlés
  7. ..haaaa mi tortent h szekerrel ment ki az anyad????szoknya volt rajta es fazott volna puncija a setanal???:::DDDDopffffff...::))))

    VálaszTörlés
  8. ...nem, nem, csak félt, ha kimegy sörre, akkor ittasan tér haza és már nem lesz képes dolgozni, mert azt meg kellett neki ;)

    VálaszTörlés
  9. ..Te hallod szerkesztoooo anyad ma nagyon inteligens..csak nem megtert volna?mondjuk fura volt h oly koran haza tantorogtatok:::DDDD

    VálaszTörlés
  10. ...de Te, hallod e leányko, Te meg nagyon antiinteligens! mi történt? amugy meg nem tántorogtunk....

    VálaszTörlés
  11. Mitől tántorogtunk volna? Hiszen kocsival voltunk ;)

    VálaszTörlés
  12. ..es meg mindigggggg inteligensss ha fuuujjjj...megbuzuuut volna????vagyis bocsi mivel h az anyad akkor meglezbyszult volna??:::DDDD

    VálaszTörlés
  13. Neked meg mi a bajod a melegekkel??? :D:D

    VálaszTörlés
  14. ...és mi gondod az intelligensekkel? :D

    VálaszTörlés
  15. ...es nektek mi a gondotok velem..???:::DDDD

    VálaszTörlés
  16. Az, hogy sem a melegeket sem pedig az intelligenseket nem bírod!Azért mert különböznek tőled, még nem rossz emberek :P :)))

    VálaszTörlés