2010. május 1., szombat

Tegnap éjjel

Hát érdekes volt, mit ne mondjak. Szerintem elég ha azt mondom, hogy ezzel a mondattal fejeződött be: "Milyen jó bőr vagy!" Persze ez totál kétértelmű, de nem kell rögtön arra gondolni ám. Már késő volt, sok óra, és mi roppantul elfáradtunk. Mert mi mindig csak megyünk, meg megyünk, meg megyünk. Így volt ez tegnap éjjel is. Elmentem NFG megnyitóra, oszt ott álltunk kint, sokan, naagyon sokan. Dumáltunk. Meguntuk, elindultunk keresni egy padot, leültünk elvoltunk, meguntuk visszamentünk. Kínlódtunk ott oszt, hogy sétálunk, és mivel nem volt cigink elsétáltunk vegasba cigit venni, majd vissza. Megint kint álltunk, néztünk, bámultunk, aztán eldöntöttük, hogy vissza megyünk vegasba, mert itt már nem stíl. Szóval megint felkerekedtünk. De ott se bírtuk sokáig, eldöntöttük, hogy elmegyünk a dinók földjére, és hogy ganézunk ott vagy micsoda. Én már nem tudom, ez már nekem sok volt. Nem voltam még ott, nem tudom hol van, totáál nagy dinók. De hogy nem kell félni, mert amint átlépjük a határokat, mi is dinók leszünk. Na de végül is a Lidl parkolóig jutottunk, roppantul diskuráltunk valamiről (már nem tudom miről) totál leültünk a parkolóba. Mert, hogy valahogy ez egy ilyen este volt, totál mindenhova leültünk. Ja és változott a program is! Ági valami szerelemfát akart megmutatni, de mi mondtuk, hogy az faszság. Ezért inkább svejk teraszra mentünk, és ott is leültünk. Mondom én, hogy mi csak mentünk, meg mentünk, meg mentünk....egyfolytába csak mentünk. És még itt a sarkon is leültünk...és legvégül haza mentünk.
Ja amúgy a mi nap, megismerkedtem a nyalókamadárral. Totál madár, madár, alma nyalókamadár. Vannak a kicsinyek, meg a hím. De csak éjjel adnak ám hangot, csak olyankor bújnak elő. Totál.

4 megjegyzés: